GraZie per tanti auguri. Sono il papy più ultra mega fortunato al mondo...eeee fra non molto (farò bene a dirlo?)..fra non moltooo..NONNOOO
— paolo comello (@paolocomello) marzec 20, 2014
Nonno po włosku oznacza dziadek (tak mi tłumacz powiedział xD)
Nie będę wam całego wpisu ojca Lodo tłumaczyła,bo nie znam tego języka,ale muszę powiedzieć,że w tłumaczu tłumaczył,że Paolo dziękuje za tyle życzeń i jest najszczęśliwszym tatą na świecie. Na koniec napisał czy lepiej powiedzieć no i napisał już niebawem dziadkiem!
Wiele fanów Lodovici myśleli,że ona jest w ciąży ze swoim chłopakiem,ale to NIE JEST PRAWDA, ponieważ włoszka ma starszą siostrę,która ma już męża!
Więc to raczej o Ilarię chodzi (tak się nazywa jej siostra). Nasza kochana Lodo nie ma czasu na takie rzeczy. Wogóle to nagrywają nowy sezon "Violetty". Więc wtedy dziewczyna nagrywałaby z brzuchem,albo by nagrywali dopiero za kilka miesięcy.
Na koniec gratuluję Lodo,ponieważ będzie niedługo CIOCIĄ!
Podsumowując
LODOVICA NIE JEST W CIĄŻY TYLKO JEJ STARSZA SIOSTRA.

Ufff...To dobrze:)Lodo byłaby jeszcze za młoda żeby mamą zostać:D
OdpowiedzUsuńNo właśnie nie...
Usuńona ma 22 lata mogła by być mamą!
OdpowiedzUsuńmoja mama mnie urodziła gdy miała 19 lat.
Zdecydowanie za młoda a w dodatku nie mogli by nagrywać Violetty!!
OdpowiedzUsuńHania Szatan
Haha ciekawe jak coś to Ilaria jej sis była w ciąży :P
OdpowiedzUsuńsezon 3 juz zostal w calosci nakrecony...
OdpowiedzUsuńLodo ma teraz 25 lat! Bo urodziła się 1990
OdpowiedzUsuń